Rozwiązania globalne

Kompleksowy serwis w zakresie rozwiązań przeznaczonych dla profesjonalnych firm gastronomicznych.

Kompleksowy serwis w zakresie rozwiązań przeznaczonych dla profesjonalnych firm gastronomicznych.

Obsługa przedsprzedażowa

Centra produkcyjne w Ameryce, Europie i Azji, 30 własnych biur, profesjonaliści specjalizujący się w poradnictwie przedsprzedażowym, własne oprogramowanie symulacyjne (Fagor Product i Fagor Equip 5). Cała gama możliwości, dzięki którym możesz podjąć właściwą decyzję.

Zapoznaj się ze wszystkimi informacjami dotyczącymi Planowania i poradnictwa przed sprzedażą produktów

Sprzedaż

Chcemy być blisko klienta i pomagać mu podejmować właściwe decyzje. Każdą ofertę przygotowujemy z pełnym profesjonalizmem, przeprowadzając wstępne badania przy udziale dystrybutora oraz klienta końcowego, a także z wykorzystaniem własnego produktu i produktów oferowanych na rynku.

Zobacz Sieć naszych dystrybutorów

Obsługa posprzedażowa

Klient pozostaje klientem zarówno przed zakupem, jak i po jego dokonaniu. Dlatego też jednym ze standardów firmy Fagor Industrial stała się obsługa posprzedażowa: intuicyjne programy, takie jak Fagor Technic, kierowane do oddziałów, filii, dystrybutorów oraz serwisów technicznych, specjalista ds. SAT, uprawniony do działania na całym świecie, 10-letnia gwarancja w zakresie części zamiennych i wiele więcej.

Znajdź Najbliższy Serwis techniczny

Szkolenia oraz badania, rozwój i innowacje

Ciągłe inwestowanie w badania, rozwój i innowacje pozwala tworzyć nowe i ulepszone rozwiązania, które spełniają wymogi naszych klientów. Duże zaangażowanie w szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne stanowiące siłę napędową procesu ciągłego ulepszania produktów i usług. Działanie zawsze w oparciu o cel, jakim jest bycie przez cały czas rozpoznawanym jako firma słynąca z jakości i procesów zarządzania.

Zapoznaj się z tymi informacjami w sekcji Fagor Events Experience